Keresés ebben a blogban

2013. december 14., szombat

tej/glutén/mogyorómentes szaloncukor házilag

Igazából nem recept, csak egy ötlet karácsony előtt. Merthogy a mi diétánkban mikuláscsokit, szaloncukrot készen venni nem lehet. Elkészíteni viszont igen.

Mindennek a lelke a csokoládé. 
Nálunk természetesen olyan kell, ami tej/glutén/szója/és olajos magoktól mentes, 
szerencsés esetben még cukormentes is.
Magyarországon én egyelőre a Plamil csokik közül találtam  2félét ezekkel a kritériumokkal.

De milyen szerencse, hogy a testvérem Angliában él, így elérhetőek olyan termékek is,
 amik Mo.-on még nem.
A Plamil csokikból is többféle, nagyobb kiszerelésű....

A csoki után már csak a forma volt kérdés. 
A Tescóban Húsvétkor sikerült kifognom egy műanyag tojásformát, az tökéletes volt a szaloncukor készítéséhez.

Szóval egy tábla csokit felolvasztottam, beleöntöttem a formába, mikor megdermedt, becsomagoltam. 
Tökéletes illúzió. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése