Keresés ebben a blogban

2013. november 9., szombat

tej/tojás/gluténmentes császármorzsa

Ennek a receptnek a segítségével sikerült áttörést elérnem a rizsliszt felhasználásával kapcsolatban. A riszlisztnek nem folyadékra, hanem zsiradékra van szüksége sütés során, hogy finom legyen. Ennek a felfedezésnek köszönhető a következő étel, a császármorzsa.




hozzávalók:
12 dkg Liga margarin
2 bögre rizsliszt
1 bögre víz
2-3 ek édesítő (én most szőlőcukrot használok)

A margarint felolvasztottam, a riszliszttel, vízzel összekevertem, akkor jó, ha eléggé folyékony állagú. Sütőpapírral kibélelt tepsibe tettem, majd 180 fokon 15 percig sütöttem. Miután kivettem a sütőből, egy kanállal összetörtem. Mivel a császármorzsa egy kissé száraz étel, valamilyen öntete érdemes hozzá tálalni: én tej/glutén/olajos mag/cukormentes csokit olvasztottam fel hozzá, illetve a tetejére még szórtam egy kevés szőlőcukrot is. Könnyű, finom csemege lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése